Tidig bdaypresent: jacka och skor!

Fick för ett tag sen mina födeledagspresenter från Kristin i förskott. Jag fyller ju i november, och
hon ansåg att det kunde vara lite för kallt/opassande att ha skorna då eftersom det är öppen tå.. Det klickar?

Personligen tyckte jag att jackan hade för många nitar, men då den har redan tappat en eller två efter en veckas användning så det löser sig antagligen av sig självt. Varken skorna eller jackan är något jag själv skulle lägga ut pengar på om jag hade, men fan vilken bra present ändå! Att jackan är i fejkläder är ännu bättre, ogillar känslan av att ha på sig något som luktar dött djur. You get my point.

Känns ändå rätt konstigt att ha på sig jackan, brukar inte ha den sortens korta ytterkläder på mig då jag föredrar kängre kappor/rockar. Att de slutar högt upp gör ju även att man ser mer av min växande midja, usch.. Långa kappor skyddar ju även benen från regn och ser mycket snyggare ut om markerad midja går att få. Men nu när jag har en läderjacka måste jag väl gå in den lite också, vore ju alltför tråkigt om den bara blev liggandes..

Skorna är iallafall mums,
var lite tveksam till öppen tå i början, men med ett par
svarta strumpor märks det inte. Kommer nog behöva klacka om dem inom en snar framtid..

Skorna och jackan passar dessutom ihop finfint. Yay!

 

Oj, vad arg jag ser ut att vara..

 

Inte världens bästa bild, men det är vad som gick att åstadkomma just då. Efter en härlig
dusch i Lilla Kvarns omklädningsrum, även om det var ren high schoolhorrorkänsla i det hela.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0