Inte gosigt med nikotinbrist, myskläder däremot

Så otroligt gosigt att springa runt och gosa i myskläder man desutom
känner sig fin i. Även om omgivningen kanske inte håller med, haha..

Dagens planering: ska till Örebro en sväng när vi är klara i restaurangen runt 15.00snåret. Har inte en blekaste om vad jag ska göra av helgen, funderar på att försöka få tag på Phillip eller Dennis eller vem som nu har lust att dricka vin med mig och genomföra det. Det vore riktigt trevligt, och sugen på vin är jag som bara den..

.. för att inte nämna cigaretter. Jag tror jag dör. Ändå har jag pengar till cigg, så jag vet inte varför jag inte skaffat mig fler än. Antagligen mitt otroligt snåla förnuft som insett vad cigarettpaketen egentligen gnager i plånboken..

Jaja. Vin ska införskaffas iallafall, och antagligen cigaretter med. Sedan får vi se vem som gör mig sällskap.

 

Justja. Jag har inte lämnat tillbaka syster kläder trots att de var färdigtvättade i tisdags. Woops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0