Frukost-time

God morgon världen. Vaknade för någon timme sen, och har en känsla av att jag var texthäxan på internet igår .. Alkohol + Tanya + Dator = ingen bra kombination, men ack så händer det så ofta. Minns inte riktigt vad jag skrev den här gången, men jag har vaga känslor av att något är fel iallafall.

Står och gör korvomelett med tomat, och har löskokat två ägg till mig själv :) Dagens frukost blir idag skivat ägg på knäckemacka, som vanligt .. Annie sitter och mumsar köttbullar och mos trots att jag gjort en omelett till henne, sate !


Bilder från gårdagens frukost, bönor a'la pizzasallad style.
Bra gött det är med bönor, har gått in i nån bön-period nu ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0