Blekmedel och spindelskräck

Har precis sköljt ur blekmedlet ur håret, och förväntar mig inget bättre än två slingor som är pissgula i utväxten. De var så fint gråsilvriga, synd bara att den decimeterlånga svarta utväxten förstörde en del av grejen. Såg dessutom två spindlar i badrummet när jag skulle gå in, gissa om jag dog ?!

Valet stod mellan att låta blekmedlet sitta kvar tills morgonen och därmed riskera att döda det helt, eller att kasta sig in i spindelrummet. Inte fan vill jag sova med blekmedel i håret. Mina knän skakade och jag var tvungen att titt som tätt kolla efter om spindeln satt kvar på sin plats i lampan (den andra försvann, läskigt!!).

Nu har jag det iallafall gjort, men inte fan känner jag mig ett dugg bättre efter den utmaningen. Speciellt inte när jag vet att en text om Narkotika och brott ska skrivas innan jag lägger mig. Verkar inte bli någon sömn inatt heller ..

 

Från när Isak, Andrea och jag lekte lite med mobilljus och långa slutartider för en affisch till dansens dag.


Kommentarer
Postat av: Ika

Ett tips är att skaffa en flugsmälla! hatar också allt med mer än 4 ben och flugsmällan gör så att man kan panga dem utan att måsta komma alltför nära. Är det extremt rekommenderar jag dammsugaren ;)

2010-05-25 @ 06:04:48
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0