Allmän uppdatering till The Knife

Jag har bara varit hemma några få dagar sen jag for till Sthlm strax före midsommar. Sommaren har varit fullspäckad trots att det inte känns så, och Emmabodafestivalen var en besvikelse då jag inte ens kunde fara (jävla affe som inte kunde betala tillbaka lånade pengar !!). Satt och grät blod för det en bra stund, men tog mig tillslut samman och tog mig in till Örebro för att umgås med Kim och slicka såren lite. Gör dock fortfarande ont att jag inte kunde komma dit.

Problem utöver det har jag jävligt många av nu, skuld och skamkänslor samt känsloproblem och sånt. Fan fan faaaaaan !!!!!!!!! är det enda jag kan säga eftersom jag inte kan skriva ut precis allting här. Konsekvenserna skulle antagligen bli stora. Men ändå - ÅÅÅHHHHHHH

Annars vet jag inte, jag är för väck just nu. Klockan är för helvete halv sju på morgonen och jag borde verkligen inte vara vaken nu. Jaja, går inte att ändra på. Ska nog lägga mig snarast (när jag druckit upp min jävla kopp med vätska). Tio minuter kanske ? Märks. Skriver mer imorgon när klockan inte känns alltför sent, förlåt everybody.

 

Bild: 11 juni 2010

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0