Nack-ont causes lazyness

Idag har jag inte gjort något annat än att ligga i sängen med datorn. Tänkte åka till le work runt lunch, till sista lektionen, men så blev det icke. Dagen ägnades istället åt att bara ligga, har knappt ens ätit haha .. Varken tecknat eller stickat. Slagit in julklappar är väl den enda syssla jag ägnat mig åt. Annars har jag bara lyssnat på Death cab, Kent, Deer tracks och Tool och bara legat legat legat mig igenom dagen.

Nacken känns iallafall bättre nu än imorse, och framförallt igår. Kunde varken röra den eller ens prata, nej fy, det råkar vi inte gärna ut för igen .. Inte en blekaste om vad det kan ha varit, men djävulusiskt ont gjorde det iallafall. Varit hemma tis-ons pga den, men imorgon jävlar ska jag stå som hovmästare i restaurangen och välkomna den försvunna socialförvaltningen som skulle ha hört av sig för flera veckor sedan ! >:D

Bra att bloggen får mig att teckna mer, mhm. Har dock fortfarande inte ett hum om hur man ordnar designen osv här, så ni får stå ut med den nuvarande. Som jag faktiskt gillar, så enkel, även om jag vill ändra på en del saker ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0