Kommentarsvar och nybörjargrubbel

Ja, hej hörni. Eh. Oj vad konstigt det känns att 'tala' med någon man inte ens vet kollar. Eftersom jag inte har en aning om hur man svarar på kommentarer ger jag ett litet svar här till Kevin:

Tre av mina sex tatueringar är gjorda i Thailand på olika studios medan de senaste tre är impulsverk gjorda av mig själv. Det är inte det lättaste att tatuera baksida smalben, men vig som jag är går det med lite tålamod (samt guds hjälp och lite vaselin). Och förresten, tack!

Såja. Just nu pillar jag med lite tatueringsdesign åt vänner, men det är svårt när man faktiskt är nybörjare. Fyra tatueringar är vad jag gjort hittils, och fler kommer det att bli. Lättare blir det dock inte av att man inte behärskar särskilt många olika stilar heller, men träning träning träning.. Bilduppladdning känns möjligt imorgon kväll, stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Filippa

åh vad jag älskar din header!

2011-01-10 @ 22:28:54
URL: http://fliprym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0