Catastrophe

Nej. Nu har det hänt. Det som inte fick hända. Nej. Nejnejnejnejnej. ÅÅÅHHHHH NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jag loggade in på facebook igår för att mötas av detta:

jag hoppas verkligen att du är hemma annars går jag ner och låser dörren. jag har levt ett liv fyllt av skam och rädsla sen jag upptäckte det men det var verkligen verkligen verkligen verkligen inte meningen. jag panikade och gömde den under sängen för att varken du eller jag skulle se eller hitta den men mitt samvete säger NEJ. jag hade tänkt att säga det till dig först om tjugo år då vi bara skulle skrattat bort det men jag har målat på en av dina originalteckningarokejokejokejokejokej. förlåtförlåtförlåtförlåt puss♥


Min lillasyster som brukar roa sig med att kopiera mina teckningar och färglägga dem med vattenfärg har alltså målat på ett original. ETT ORIGINAL. Och inte vilket som helst, utan på en av dem jag gillade bäst... Trycket i bröstkorgen är onådigt, än idag, och jag tror jag tappade mitt hjärta blödandes någonstans på marken. Men jag ska inte vara arg, får helt enkelt göra om den. Mina teckningar är alla en del av mig, och en liten del av mig dog just bara.

Snyft. På riktigt

R I P
My beloved drawing and piece of myself: Sure about time?



Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-13 @ 15:35:34
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

Hej, fin blogg :D

2011-01-13 @ 16:26:07
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: sofii

fin blogg :)

2011-01-13 @ 19:04:08
URL: http://sofiihalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0