Riga Riga Gaga Gaga

Nu är jag hemkommen från kryssningen, och jag känner att det är
dags att visa upp hela bilden jag talade om i förra inlägget.

Men först ska vi tala lite om Riga. Jag tror aldrig jag känt mig så inspanad förut. Helt galet, måste vara mina transparenta tights och neongula högklackar. Lite skräckblandad förtjusning må jag säga. Andra kvällen upptäckte jag ett helt bord stå och (inte direkt diskret) nödglo på mig från bordet. Kul att de gillade vad de såg. Å andra sidan var det inte överdrivet behagligt att målas från topp till tå av baltiska blickar..

Men nog om Riga (jag satte för övrigt inte min fot på land, jag skådade Riga genom hyttfönstret för andra gången i rad). Här är iallafall den odöpta Gagabilden. Lite mer svart  och skuggor ska tilläggas, men det orkar jag inte med nu. Helt galet sliten efter resan, men jag är iallafall tre vinflaskor och en limpa cigg rikare.



När man inte har drömkroppen får man skapa den själv.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt cool bild, ha en fin dag

2011-01-31 @ 08:10:44
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Anna och Hanna :)

har du gjort målningen? :)

2011-01-31 @ 14:43:39
URL: http://www.annahanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0