From the boat

Ja, detta var vad jag fick med mig hem från Kryssningen (då jag aldrig steg iland i
Riga. Hade säker blivit något par skor och en basker annars, oh nom nom nom).

1 limpa cigg
1 flaska Heartbeats Chenin Blanc
1 flaska Heartbeats Syrah Rosé
1 flaska Masi Campifiorin, vendemmie vintages 1964-2007
1 Minttu som inte är min (på tok för sött för min smak)
2 random 50clsburkar sällskapet inte orkade dricka

Gissar på att Heartbeats inte är något överdrivet fint kvalitetsvin, utan ett ytligare vin att ha på alla
hjärtans dag. Flaskan var trots allt hur gullig som helst, så jag kunde inte motstå. Det var ju hjärtan! ♥

Det italienska vinet ska dock bli kul att prova. Fick den av Kim lilla ♥
Och annars sitter jag och lyssnar på Oasis. Tack Alfie, som faktiskt fick mig att fastna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0