Tatueringsprylar

Gissa vad som är påväg hem till mig ?

Just det. Jag ska ta steget ut från tecknandet och ge mig på tatueringskonsten. Eller ja, försöka så gott det går iallafall.. Har hört att det ska kännas ungefär likadant som att hålla i en penna, och det faktum att jag kan teckna relativt bra måste ju vara en klar fördel. Eller ?

Tackar Kristin hjärtligt
(och lite till) för denna present, vet inte vad som tagit åt den kvinnan. Börjar tro att hon vill något ondskefullt genom att ge mig detta, ingen billig manick liksom.. (just den här var väl billig i jämförelse, men fortfarande dyr). Hon är ju rätt ondskefull av sig, talet 666 i personnumret tillochmed! (om jag nu minns rätt..)

..eller så vill hon bara att jag tatuerar på henne. Vilket känns mest logiskt just
nu eftersom det är just det vi snackat om strax innan vi beställde maskinerna. Lol

 

Är riktigt sugen efter alla om och men. Håller tummarna och hoppas
det går bra för mig! Om inte, ja då blir jag jävligt sur på mig själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0