Lilla kvarn feat Hälleforsmarken

Bakade till Lilla Kvarns kvällsevenemang. Sött värre. Det blev negerbollar,
morotskaka och mockarutor kombinerat med elektronisk tjur och airtrack.

Utanför dörren sprang det runt fulla ungdomar och jag kunde trots min egna, ringa ålder inte låta bli att känna mig gammal. Vi snackar alltså om 93-96or blandat med annat förstås, men mest den ålderskassen av vad jag kunde bedöma.

Gick till Alexanders och drog en öl i trevligt sällskap efter att ha duschat och varit på Kvarn en stund. Efter det fortsatte vi till Mexicano och minglade. Häng vid kvarn och sedan hem för lite mer öl. Schlutt

Kvällen blir antagligen roligare imorgon då alla marknadsstånd dykt upp. Stay tuned

Sötsaker och pantyflash på rodeotjur. Manligt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0