Calory Creep Official Page

Ojojoj vad jag gör reklam för min fanpage. Nåja, lika bra att fortsätta

Det finns nu en facebooksida för mina sessionsbilder, redigeringsintresse och teckningar!
Säger det igen, känns rätt skönt att samla skiten på ett och samma ställe må jag säga..

http://www.facebook.com/pages/Calory-Creep/128782757174733?v=wall&ref=ts

Kommer dock antagligen fortsätta skriva mer utförligt om dem här i bloggen, men för de som inte är så intresserade
om arbetet bakom kulisserna och som bara vill ha en snabb, överskådlig titt blir sidan bra att glutta i.

 

You better like it! :D

Har inte hunnit skriva en ordentlig presentation eller ordnat så noga med bilder och sånt än, men det
kommer så småningom. Orkar inte ladda upp fler bilder inatt, måste städa mitt rum innan klockan
blir sju.. På morgonen that is. Ja, det är ju jag som är så otroligt bra på att sova ja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0