Bubblepink session

En bild från senaste sessionen. Gud vad jag älskar photoshop.

Temat blev rosa (bubbelgum i mitt huvud. En tuggummibubbla och rullskridskor var det enda som fattades). Var mer tänkt åt vintagehållet i början, men då rätt bh var försvunnen fick vi använda vad som fanns att använda och göra om litegrann. En väldigt spontan grej med andra ord. Resultatet klagar jag dock inte på, även om jag ser ut som Jabba the hutt på majoriteten av bilderna. Som jag sa, photoshop in my heart.

Liten förhandstitt. Ny header kanske? Den här är iallafall blå

 

Lägger upp fler bilder när jag nu känner för det. Tror dock bilderna
jag tog på lillasyster ryker upp imorgon, men det märks väl. Hihi :D


Kommentarer
Postat av: Kim

Oj vad snygg du var

2010-09-29 @ 11:15:24
URL: http://skitirriterad.blogg.se/
Postat av: T

Oj, tackar och bockar!

2010-09-30 @ 00:49:10
URL: http://calory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0