Autumns first ivy-shoot

Fotade ute idag, både topless och påklätt. Fy vad tjock jag ser ut på bilderna, helt sanslöst. Vi hittade en liten skogsdunge som var lagomt öde, trodde vi, eftersom det mitt i allt svängde förbi en unge på cykel. Jag stod turligt nog med ryggen emot och försökte dölja mina nipples bakom det yviga håret, och ungen passerade lika snabbt som att han inte ens hade sett oss..

Blött, blåsigt och bitande kallt definierar vädret. Jag vande mig förvånansvärt väldigt snabbt vid kylan och frös inte överdrivet mycket.

Anyways, grundtemat var iallafall trolltema med tanke på hur mitt hår såg ut efter att ha haft en fiskbensfläta i håret i en vecka. Kändes mer som en enda stor dread mot slutet.. Men fint och annorlunda blev resultatet när jag väl trasslade ur flätan. Skulle kunna tänka mig att gå så fler gånger till vardags. Åh, ihp!

Och som vanligt kunde jag inte bestämma mig. Åsikts-help?

 

Påklädda bilder är vad ni får nu. Håret



Kommentarer
Postat av: eine

Hey ho random här, men det skiter vi i.



Min första tanke var att vråla "DEN ANDRA BILDEN VAR ABSOLUT TJUSIGAST", men... sen började jag tänka efter. Och då tyckte jag plötsligt att den första var minst lika azum som den andra. Jag förstår nu ditt dilemma, och jag känner mig oförmögen att avgöra vilken som faktiskt är snyggast sådär i slutändan.



Gruvligt snygg är du i vilket fall som helst.

2010-10-24 @ 19:03:16
URL: http://falseadvertising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0