Stomach Ache Of Death

Det är helt galet vad ont i magen jag har. Får gå vikt som ett pappersflygplan titt som tätt, fyFAAAAAAAAAAAAANNNN VAD ONT DET GÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRR. Det klurigaste är att det gör ont i omgångar, någon halvtimmes ont följt av tio minuters smärtfri levnadstid och så om igen. Det är uppe i magsäckstrakten det gör smärtar, och inte i tarmarna där det vanligaste magontsområdet är. Så nej, det är inga toaproblem här inte.

AAAAAAAAAARRRRGGGHHHHH
kommer inte kunna gå i skolan, dansa, spela flygel, konversera med annat än jämmerstön, än mindre tänka!!!!, göra någonting alls om det håller i sig såhär. ARGH (kommer aldrig sluta jämra mig).
Jag tror jag dör snart. Måste skriva ett testamente

I övrigt har jag inte varit särskilt aktiv på teckningsfronten, det här är väl vad som
bjuds på för tillfället. Lektionskladd på whiteboard, fint porträtt av mig och Sobin?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0