Tatueringsoskulden tagen

Tatuerade Kim idag. Min första tatuering för övrigt. Hur gick det? Ptjaa, bortsett från att jag inte gjorde ett enda rakt eller jämnt streck och att allt var snett och klumpigt gick det bra.

Från början hade jag inte tänkt fylla i den, men kom sen efter att ha gjort konturerna på att de snea strecken kunde maskeras om man fyllde i dem. Ifyllningen blev helt skev den med, men det var tur i oturen eftersom det blev en liten skuggeffekt ändå. Hihi

Maskinen var fucked up och gav emellanåt upp. Fattar inte vad
felet var. Så tid tog det, mycket mer tid än vad det borde ha tagit...

Summa sumarum, vet ej om jag är nöjd. Den blev ju skev. Fast ser man den på långt håll ser den bra ut.. Äh, det var trots allt första tatueringen jag försökt mig på att göra. Träning ger färdighet, måste hitta fler testobjekt att tatuera på. Man blir väl inte bra över en natt..





Banderollen var bara kladd vi funderade på till nästa gång Kim ska tatueras. Det blev ju så
tomt med enbart In flames-symbolen på armen då jag inte vågade göra något större... Så mer blir det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0