Dagens överraskning: Stipendier !

Jag blev ju ombedd att infinna mig på kulturskolan kl 12.30 i lördags, och när jag frågade vägrade berätta säga varför. Fick dock reda på det när jag var där då på lördagen, och det var för att få ett stipendium tilldelat ! Kom rakt ur tomma luften, men var en positiv överraskning ändå. 2500:- i ett ljuslila kuvert tillsammans med en ros, känns jävligt bra med någon sorts bekräftelse på att man faktiskt är lite duktig ändå (trots att det mest kändes konstigt när jag tog emot det, jag förtjänar väl inte det här ?! var vad som florerade i mitt huvud. Har lyckats smälta det nu, jag duger tydligen trots att det absolut kan bli bättre !)


Yääääääääääh, såhär lyder motiveringen:
Stipendium Bild tilldelas härmed Tanya Chailom för att ha utvecklat ett personligt
bildspråk och för sin förmåga att göra nogrannt detaljrika bilder. En kreativ idéspruta.




 

Bjuder på en tjuvtitt på affischen 'cancer' som just nu ligger oavslutad på kulturskolan. Fortsätter
med den någon annan gång, när jag skaffat mig bättre material .. Och ja, ni får väl se mer av
den inom någon framtid, orkar inte lägga upp helbilder på teckningen just nu bara. Lat, yes

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0