Cancer

Ja, här har vi en affisch jag tänkte göra i anti-röksyfte. Jag tog tre rökpauser under tiden jag tecknade upp den här.
Vilken liten hycklare jag är.

Nej, den är inte klar och ligger just nu på lilla kvarn och samlar damm som så många andra teckningar gör. Jag har verkligen problem att slutföra mina verk, lämnar dem alltid halvklara i något hörn.

Skuggningen på den bakre tjejen är dock så dåligt gjord att jag bara vill gråta.
Den är gjord med en på tok för liten stompfer, har inte tagit mig tid att köpa en större än. Mest nöjd är jag nog över tjejen längst fram, speciellt håret. Åh vad jag älskar att teckna hår, munnar och ögon ..

A3format och stiftpenna+stompfer

 

Sitter för övrigt och lyssnar på segertåget - Maskinen just nu. Missade dem på festivalen i lördags, men ska man stå längst fram på Mew måste man offra något. Jag kan se dem på nån av de andra festivalerna jag ska på, hoppas jag.

 

 


Kommentarer
Postat av: natti

riktigt fin bild du har tecknat :)

2010-05-31 @ 04:11:03
URL: http://mrsnatti.blogg.se/
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Det e excellente, je crois

nèst pas?

2010-05-31 @ 23:16:43
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Cést tre´s excellante,je crois

nést pas?

2010-05-31 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0