Arvikabiljetten till salu


Jag har lite ångest .. Har lagt ut min arvikabiljett för 1195:- Camping inkluderat. Och har ännu lite mer
ångest. Orkar dessutom inte skriva en ny text, så det får bli en copy/paste direkt från min bilddagbok:

''Jo, jag ska åka, men jag fick genom skolan ett erbjudande om att jobba inom kök/servis för funkisar där, så jag nappade
på att få se festivalen från annat håll (må gudarna se till att jag inte ångrar det, vet inte hur jag ska klara mig utan sol,
svettande och ölslöandes när jag är på festival.. Ångest redan nu !! ,_,) Graaaah. Jaja. Klarar jag det inte får jag väl
hoppa av och köpa en vanlig biljett :'D''

Tror ärligt talat att det svåraste kommer att bli att hålla sig undan från ölen. Tvivlar hårt på att jag kommer klara av det, festival utan öl ? Otänkbart, faktiskt ! Inte kan de väl säga något om en harmlös liten öl i solen, det vore ju tortyr att neka folk rätten till det bara för att man råkar jobba 8 timmar/dag. En öl skulle nog få en att jobba bättre, bara på den rena lyckan.


Bjuder på två härliga festivalbilder från arvika 2009
Arvikafestivalen - I'm totally in love with you !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0