Mår som man lever. Piss

Har inte alls känt mig som vanligt efter festivalen då jag i princip levde på öl. Har inte haft samma matsug som förut, samt att jag mår sämre i det stora hela överhuvudtaget på både mentalt och fysiskt plan. Går och gnager på den där jävla festivalklumpen i magen, och jag vet varför.

Just nu mår jag i vilket fall skitpisst, men det kanske är för att jag sovit en timme sen jag kom hem från festivalen i söndags. Fyfan i vilket fall. Ångestklumpen sitter fortfarande där den sitter den med, det märks verkligen att kroppen börjar ta ut sin rätt efter min livsstil .. För den är fan inte nyttig.


Jag och Malin förra veckan någon gång. Observera att jag inte är blond, det är bara mina slingor jag
dragit fram. Tänk att de inte syns i vanliga fall, det är ändå en rätt rejäl bit av håret som är gult/grått ..


Dagens positiva: Solsken iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0