Malin a'la Calory style

Här har vi teckningen jag ritade av Malin, hon på föregående bild. Nej, den är inte lik, men jag tecknar fan inte realistiskt. Avslutad är den inte heller, ingen förvånad ?

Den här gjorde jag strax innan jag började använda stompfers, kollar man noga så ser man att skuggningen består av tunna, tunna streck..

Stiftpenna och inget mer på vanligt A4 tror jag, men det verkade fungera lika bra som vanligt. Känns som att jag lyckades få in en lite annan stil i bilden än vanligt, vet dock inte exakt vad .. Jaja, whatever, nu lär jag verkligen sova:






Kommentarer
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Det e skit bra,tycker jag.

Försätt med det!

E Å

2010-06-02 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0