Heartache: 6th day in Lefkada

Jadu, vad ska man säga. Har varit i Lefkada i snart sex dagar, och jag känner att jag tamigfan vill stanna lite längre, har fäst mig så otroligt vid folket jag träffat osv, precis som vanligt. Det är fan inte kul att man hittar så bra vänner utomlands, jag som dras med min jävla separtionsångest också. Blä.

Åker antagligen direkt till Sthlm när jag kommer hem på onsdag, men det märks väl om Alfie hunnit boka en resa eller inte. Rah, allt känns bara konstigt just nu, ångest för att jag inte kommer att kunna gå ut om nätterna och träffa dem igen, säga hejdå och såna skitsaker som betyder mer för mig än vad det borde. Orsaken ? Jag är en idiot som inte sköter mig som jag ska och gör fel hela tiden :') Jag är ett hopplöst fall.

In English:

Ok, this is my 6th day in Lefkada and I feel like I wanna stay for a bit longer. The people I met here are wonderful, just as crazy as I like it. Damn, i really want to stay, even if it's just for a little while .. But well well. I'll be going back to Sweden on the 23th, and then straight to Stockholm. I think. I dunno, I'm just confused by everthing right now ..

 

This is Captain Stavros, the hotel where I'm living

 

 


Kommentarer
Postat av: Robin Sutinen

Fyfan, det suger verkligen att dra ifrån ett ställe där man träffat fina människor :(.

2010-06-22 @ 08:05:41
URL: http://donbistotovarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0