Liten pojke på bussen ♥

Alldeles varm om hjärtat, igen.


I förrgår såg jag en liten pojke i halmhatt sittandes snett framför mig på bussen, och precis innan jag steg av lade jag en lapp i hans knä där det stod ''du är söt:)''. Ikväll såg jag honom igen, och jag kände mig bara tvungen att göra en till lapp åt honom. Såg honom redan på tunnelbanan mot Alvik, och jovisst skulle han med samma buss som vi skulle ha tagit hem om vi inte åkt taxi. Så jag förberedde en liten lapp åt honom på tunnelbanan och höll den i handen till sista sekund innan vi hoppade in i taxin då jag sprang fram till honom och lämnade lappen, nu i hans händer. Såg aldrig hans ansiktsuttryck, men jag hoppas att han blev glad. Han såg så ensam och gullig ut där han satt med 23 minuter kvar till bussen, så kan man verkligen låta bli ?


Åh. Ihp vad varm jag blir runt hjärtat, även om det gjorde Alfie sur. Det var det värt. Åh ♥


 

Lyckades ta en smygbild av honom på tunnelbanan, haha. Vet inte om jag bara är full eller känner mig
gullig (var full även första gången jag lade en lapp i hans knä), men jag är varm om hjärtat iallafall

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0