Dumma extrakilon

Ja, vad ska jag säga ? Jag har gått upp för många kilo i vikt även om de kanske inte syns överdrivet mycket eller sitter fult. Jag vet att många tycker min kropp är fin trots att jag själv bara tycker den är för slapp. Jag känner det själv, dessa överflödskilon jag faktiskt inte behöver, jag känner att hela jag blivit plufsigare, slappare, inte lika fast som jag var för ett halvår sen. Funderar på om jag ska skylla allt på Alfie och gå och trösta mig med film och praliner.

In English:

Well, what should I say. I've gained too many kilos than what's okay. I know that many guys like my curves but I don't, and that's the problem. It'll not get any better, I'm too lazy for moving my fat ass. Damn, I want my former body back, like it was for a half year ago. I was fit! ...but not anymore. I think I'll blame my boyfriend and go watch tv while eating pralines instead.

Tagen i måndags, påväg till årets första dopp i Kristineberg, Sthlm

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0