Tissel och tassel kring den egna träningen

Har inte så mycket att säga, händer inte så mycket om dagarna numer. Skola och träning upptar mina veckor, visst att jag kanske inte går på alla träningar och så, ibland råkar man sova lite längre under en tupplur eller liknande, men ungefär såhär ser det ut:

Mån: 1,5 h Gymnastik
Tis: 1,5 h Balett / 2 h Musikal
Ons: 1,5 h Avancerad dans /1,5 h Gymnastik
Tor: -
Fre: 1,5 Gymnastik
Lör: -
Sön: (6 h Musikal nästa vecka ?)

Självklart är tiderna ungefärliga, varierar från gång till gång såvida jag inte råkat somna i en soffa någonstans. Tanya i ett nötskal om inte annat, att somna överallt alltså (Y)

Överväger att börja göra x antal situps, rygglyft och armhävningar samt div dans och stretching på rummet varje kväll igen, vafan, jag har ju blivit världens plufs sen jag slutade vilket var rätt längesen. Men jag orkar inte ! Har aldrig ork att lägga mig ner på golvet och köra igång längre, men fan vad det skulle behövas, jag måste ha varit rätt mycket mer fit än nu när man tänker efter, liksom, vilket jävla träningspass det faktist blev när man gjorde det varje varje kväll utan undantag.

Grah. Nej. Måste bli vigare. Måste bli starkare. Måste bli mer disciplinerad. Måste bli bra på någonting, fan fan fan

barr

 

Åh, barr, det är något jag verkligen skulle vilja kunna, men jag tror det är rätt omöjligt med tanke på mina tunna armar samt att jag är så jävla feg för att prova. Men det skulle vara hur tufft som helst att kunna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0