Shoots and Ladders

Fotade lite med Le Sis idag. Blev en hel del bra bilder, enligt mig. Har inte hunnit pilla med så många bilder än, men de som jag är 'klar' med hittils är iallafall grymma. Hon lär sig mer och mer !

Ställde mig bakom kameran lite jag med, och tog ett par fina kort på henne, inga jag hunnit redigera dock. Tonårspannan har hon beordrat mig att ta bort, och det ligger väl lite jobb i att få det att se naturligt ut. Fler bilder från shooten ryker upp allt eftersom jag pillat klart med dem ! Tog runt 200 bilder, men jag tvivlar på att jag kommer att använda mer än hälften om ens det. Inte alla bilder som har 'det', så att säga

Jag brukar vanligtvis bara lägga en liten lätt redigering på bilderna, försöker att ändra på så lite som möjligt på själva personen. Någon blemma här och där, en valk får gärna försvinna haha .. Curves, saturation, color balance etc däremot, det pillar jag rätt friskt med, men då har jag ändå låtit personen vara (för det mesta). Min dubbelhaka är dock något jag ofta gör något åt, gud vad jag avskyr att den tycker om att hänga med på bild. Tänkte skriva detta så ni vet vad jag gjort med bilderna, så ni inte tror jag ser sådär bra ut på riktigt, haha. Önsketanken finns dock

Ni får gärna skriva om vilken som ser bäst ut !
eller om ni har andra åsikter om bilderna. Kanske bara jag som gillar dem, haha (Y)

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du ser väldigt thailändsk ut på dom hära bilderna!

2010-01-29 @ 13:05:07
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Du ser ut som en riktig fotomodel!

Snygg tjej med kloka kreativitet.

Går säkert bra med jobbet i framtiden.

Jippi!

2010-05-30 @ 19:15:12
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

snygg som en riktig fotomodel!

väldigt duktig kreativ i många grener.

2010-05-30 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0