Samlarobjekt och skor ♥

Nu har jag räknat mina skor och kommit fram till att jag har 20 par, om man räknar med sandalerna. Finns säkert ännu fler då jag är bra på att sprida ut mina ägodelar i landet, har nog runt 17 hemma, och jag kunde bara komma på tre par som är någon annanstans. Men fler ska det bli ! Åhåhåhåh, skor kan verkligen göra en kvinna lycklig ibland ♥

Övriga (udda?) ting jag samlar på:
Tekannor / Tekoppar
Fina påsar/lådor/boxar
Kok/bak/konfektyrböcker
Dietism/bantnings/dietböcker
Skor ♥
Tomma cigarettaskar
Tomma, fina vinflaskor
Torkade blommor jag fått av speciella personer
Blodiga ölburkar
Kanyler och rakblad
Plastbestick / Sugrör
Festival/Konvents/Eventsband

Och säkert något mer som jag inte kommer på nu. Jag är en liten bunkrare, ja.

fishie

HAHA ! Såna skulle man allt ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0