Bullbak, gitarr och öl på en fredagskväll

Fredagen ägnades åt att baka bullar mellan 20.00-23.00. Tog längre tid än väntat, hade tänkt gå upp till Samuel och Rickard redan runt 21.30snåret, men icke sa nicke .. Blev en hel del groteskt fula bullar, men goda var de iallfall. Och jag ska kalla mig utbildad kock/bagerska ?! Haha, köksyrket är kanske inte min grej ändå, men det är fan så underbart att stå i köket .. Min hemvist ♥

Anyways, tog mig upp till Samuel och Rickard där även Lidman var. Spelade gitarr och sjöng och lyssnade på keltiska var ungefär det vi gjorde, sista delen av kvällen gick dock åt till att krångla sönder min mobil och ringa Affe upprepade tillfällen, förlåt förlåt förlåt. Öl, vin, bullar och musik, mer än så var det inte. Men det var trevligt.

kockis

 

På tal om kockämnet, tog bilden för att Sis ville se mig i kockrocken.
Och mina ben ser fan smala ut, det klagar vi inte på ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0