I'm sorry!

Jag tänkte skriva ett inlägg som förklarade pralinmakeriets konst ikväll, men så blir det icke. Klockan är endast strax över 02.00 och jag är så sjukt trött att jag inte ens orkar sätta mig upp i soffan, än mindre ta mig till sängen. Helt galet.

Mentalt utmattad är jag med, så något recept blir det inte på tal om ikväll.

Imorgon är jag i Örebro och härjar på Cadillac och Satin, och Onsdag kväll tillägnas studentfest i Grythyttan. Ska försöka få upp lite pralinfakta åt er så snart som möjligt, och förlåt för min mentala och fysiska utmattning. Ska försöka samla kraft att röra mig ur soffan nu. Gah



När jag gjorde vita praliner med mörk tryffelfyllning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0