Kim 19 år ! - Kakor och sömn

Helgen har innefattat födelsedagsfest på lördag och födelsedagfika på söndagen. Jag gjorde fikat som bestod av:

  • Chocolate chip cookies (segare variant i brist på bikarbonat)
  • Citronpaj med vaniljvisp (vaniljvispen för att balansera ut den beska smaken av citronskalet)
  • Mockarutor (fick dela på dem eftersom bitarna var något stora haha..)
  • Kladdkaka (vad finns att säga? :3)

Diskade gjorde jag med (men duktigt av lille Kim som diskade gårdagens alla glas, det var några stycken..)

Blev en hel del över, rätt typiskt då jag alltid gör allting i XLsize när det gäller matlagning/bakning. Anyways, folk gillade det, speciellt kladdkakan som gick åt helt och hållet och jag var nöjd. Efter fikat städade vi upp lite smått och spelade Guitarhero innan jag satte mig på tåget hem och här är jag nu.

Klockan är snart fem på morgonen och jag ska upp halv åtta. Vart tog natten vägen? Jag är inte särskilt bra på det där, att sova alltså. Var väldigt längesen jag lade mig innan 4slaget, måste ha varit någonstans i juni eller något..

Anyways, Grattis till Kim lilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0