Destination Etuna

Glömde att nämna att jag drabbades av akutsaknad på lördagen och for iväg till min kära TK (Tanyas kille,
internskämt haha)
i Eskilstuna! Stannade till måndag då jag for vidare mot Öebo, men det är en annan historia.

Raaaaaah vad jag saknat den pojken, inte träffats sedan 2008 vilket är rätt konstigt
då vi faktiskt inte bor överdrivet långt ifrån varann.. Ihplol. Ses väl inte förns 2012 nu då :(

Jag kan ialafall sammanfatta helgen med tivoliåk, svett (fasligt varmt ja), mys och gos, knäckebröd och pianofrustration. Och Family Guy förstås.


Hittade en groda på vägen och jag blev självfallet kär
vid första ögonkastet. Grodor är så otroooligt söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0