Calory vs White

Har fått upp lite bilder från senaste shooten. Bakom kameran stod herr Schizo i egen hög person och jag posade som aldrig förr. Eller något. Självklart är det jag som sköter redigeringen, föredrar det om jag får ja. Bilderna blev på något vänster sjukt ljusa även innan redigeringen, fick nästan mörka ner för att få det att se någorlunda bra ut. Så nej, jag har inte gjort dem sådär ljusa med flit ..

Ser ni halsbandet jag har på mig? Tänkte inte på det just då, men nr Kristin nämnde det skulle det fan kunna bli reklambilder för hennes handgjorda lädersmycken. Kanske blir stenrika på mina tuttar och hennes smycken, HAHA .. Naket säljer ju. Eller vad man säger

Har i vilket fall lagt upp fler bilder på min myspace, är långt ifrån klar med alla bilder som går att använda, men tills vidare är det bara tre-fyra stycken som går att skåda i nuläget. Om jag känner mig själv rätt kommer det att dyka upp fler eftersom det kändes som en rätt lyckad plåtning ändå..


http://www.myspace.com/calory/photos

 

Satt och funderade på att använda någon av bilderna som ny header, men jag vet inte om
jag vågar byta ut min nuvarande blå.. Just för att den är blå. Blå är ju en så underbar färg

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0