Inlämnandet av pepparkakshuset !

Jag lämnade in mitt pepparkakshus till tävlingen idag, ett litet dockhus som förra året med (men jag vann ändå första pris då, så vanliga dockhus är kanske inte så bad ?). Slogs dock av ett hemskt faktum när jag klev in i utställningssalen. Insåg en gång för alla att mitt lilla hus måste se extremt fail ut, där det står bland högskoleprojekt som får en att tappa hakan. Jag överdriver inte, ska ta några kort så ska ni se på fan .. Det hela känns inte bättre av att veta att jag inte ens hann färdigt med mitt, så det fattas en vägg och hela inredningen är undone. Ångrar så hårt att jag ens ställde upp, jag vill inte att mitt ska jämföras med dessa monster, jag känner mig sämst, vill gräva ner mig



mitt hus förra året, som kammade hem första pris i ungdomsklassen. Haha vad vilket amatörmässigt litet hus egentligen. Det jag gjort nu i år är bättre, men har fortfarande inte en chans mot de andra bidragen. Ungdomsklassen är dock en helt annan gre än Studerandeklassen, och efter den här självförtroendebomben tror jag aldrig mer att jag kommer ställa upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0