Sthlm med grabbarna grus - Avatar 3D och Chaplins bar

Myees, nu är man hemma efter en underhållande helg med grabbarna. Peter, Rickard, David, Jim och Benne blev mitt sällskap till Avatar 3D på Heron city. Inga fel, även om det inte var den underbaraste film jag sett ! En eller två hjärteskärande scener kanske, blev tårögd haha, men jag sägerdådet, kär blev jag i både Pandora och blådårarna. En såndär blå liten gubbe vill jag allt ha med mig hem .. Smala och spänstiga, åhåhåhå. Och blå. Even better ♥



Iallafall, efter bion drog vi oss till hotellrummet där vi tog oss lite alkohol innan utgång. Lyckades inte hitta till tunnelbanestation, så vi haffade en taxi som körde oss till Hötorget. Packade som ena jävla sillar säger jag bara, helvete vad trångt det blir med fem fullvuxna män i en taxi, + mig. I vilket fall, vi gick in på Chaplins bar på Hötorget, och blev kvar där tills stängningsdags. Kareoke blev det en hel del av, fast jag sjöng bara två låtar (barbie girl - Aqua och do wah diddy diddy - Manfred mann med Rickard, haha !). En hel del öl blev det, och Peter var så skapligt på lyset att han vara nära att bli utslängd (tror jag?). Han fick titeln som kvällens pajas, välte ut ett helt jävla bord med nyköpt öl och shottade, och spottade, ett stearinljus i tron om att det var en drink, haha ! Helt galet. Något som kändes ännu mer galet var att jag hade diverse män efter mig, de flesta oönskade (borde vara van vid rötägg nuförtiden?). Var väl en som det blev lite kyssande med, fast det smög vi med bakom en pelare haha. Ingenting planerat, men ofrivilligt var det inte. Han var sweet, det var han, även om jag kanske har lite ångest över att han måste komma ihåg mig som den idiot jag blir på fyllan haha :D

I vilket fall, åkte hem med taxi runt 3-4 och däckade rätt omgående. Stackars Peter la sig på golvet, bra hårt var det nog. Lite dåligt samvete kanske. Menäsch, han var väl så full att han inte minns det :)

Lördagens betyg blir väl runt 7/10 points, nojade en hel del över folk som var efter mig samt över hur det skulle gå med Kiths. Gick fint dock, riktigt mysiga vakter att prata med ! Och FBIkillen som sprang runt var bra go han med, undrar om det var for real ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0