Pirr i magen, samt de första bilderna på min gröna raring


Ihp !
Pirr i magen och fnitter i hela skallen ! Det är sjukt hur det kan kännas så igen, ihp ihp ihp ! Som ett barn igen. Men mer om det blir det inte än sålänge, situationen är ännu för främmande och oförutsägbar, slänger upp ett par bilder från förra veckan istället.



Ha fler på G, men jag har inte bestämt mig för om jag är färdig med dem än. Vet egentligen inte ens om jag är klar med dessa heller ... Gragh. Förslag / hjälp / ideér är välkomna.


Lite osäker på det här med redigeringen, önskar jag var skillad nog att kunna få det att se lite 'gammaldags' ut eller vad man ska säga. Inte sepia dock, det kan jag redan. Och angående teckningarna, har för tillfället varken scanner eller kamera, men håll ögonen öppna så ska vi se vad vi kan hitta på för det problemet  !




Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jävla het

2010-06-03 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0