Lägesrapport #1

Ja, idag har jag lyckats producera en helt okej bild. Inte klar med den nä, men det borde inte dröja så värst lång tid, iallafall inte om jag någonsin hinner ta mig tid och sätta mig ner igen. Flow (teckningen i tidigare inlägg) är för tillfället nerlagd, blev så hemskt missnöjd att jag helt sonika bara lade den åt sidan. Kanske får vi se den igen någon dag :)

Synd bara att jag gillade bilden jag gjorde nu .. Vill inte ge bort den ! Vill ha den för mig själv ! MEn så är det väl alltid. Gör man något bra vill man behålla det, och gör man något dåligt vill man inte ge bort det för att det är dåligt. Ska prova att kopiera teckningen imorgon, inte en aning om hur det bli med skuggningar och sådant, men det märks väl antar jag.

Men seriöst ! Vad är det här !? Jag försöker lägga upp en close-upbild, men inte fan vill blogg.se öppna den åt mig. Kukars ! Försöker mig på det imorgon istället, fan, blir så sur på den här jävla skitdatorn .. Lär köpa en ny, frågan är bara om hur många år man har råd till det. Fail




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0