Jul 09

Nu är julen över och jag befinner mig i ett stadie där jag helst av allt bara vill pausa tiden. Lägga saker som måste göras och tänkas på åt sidan och bara existera för en stund. But that's not gonna happen.

Julen firades iallafall på Torpet (far) ons-tor. Gick nog inte och la mig förns åtminstone 7 på morgonen på ons, och 9 på tor .. Natten ägnades åt kökssysslor såsom tillverkning av praliner, knäck, tigerkaka, tryfflar av olika slag samt disk och undanröjning. Och papperspyssel, de där jävla askarna tog mig fan längre tid att pilla med än godsakerna. Men slutresultatet blev bra, kanske inte perfekta, men med tanke på all 'feeling' jag lagt ner på dem vger upp det hela. Gick och la mig nöjd över hur otroligt söta de blev iallafall !

Börjar väl med en bild på sällskapet. Observera att bror inte ser ut sådär vanligtvis, haha



En blixtbild måste vi självklart bjuda på också:



Jag tror jag satt och garvade i en halvtimme åt 'hungriga dammmråttor'. Ett stilla bevis på hur övertrött jag var, klockan 8 på morgonen med lim på fingrar och hår efter ett helvete med papperspyssel och pralinmakning ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0