Hällefors juldans 09 !

Var på juldansen igår, med grabbarna och en del tjejer. Kvällen öppnades upp med förfest hos Magnus, musik och öl livad upp stämningen innan vi begav oss mot Folkets hus för att gå på den årliga juldansen. Jävel vad folk det var, och inte kände man igen hälften av ansiktena ! Minglade och pratade med folk och mitt i allt stöter man på Mor haha. Rickard köpte första ölen åt mig, och den andra fick jag av Johan (plus ett dåligt samvete), men det glömdes snabbt bort. Första dansen dansade jag med Mor, haha, men sen blev det att sätta sig vid de andra igen. För en stund. Var rätt snart upp och dansade med okänd pojke i blårutig skjorta, men fan vad jag kände igen honom ändå. Minns inte ens namnet, score (Y) Sista dansen blev med Magnus, fast det där jävla dansbandsbandet tyckte det var kul att köra lugna låtar när man ville ha svängrum. Typiskt.

Nog om danserna, haha vad jag driver iväg .. Efterfesten hölls hos Magnus igen, och jävel i min låda vad folk det var. Guitarhero och mingel. Mot slutet var vi 6 pers i hans säng och babblade skit. Slutade med att jag somnade, för att vakna upp bredvid en Magnus dagen efter (inget ovanligt). Så går det när man låter mig slappna av på fyllan, jag har en fin tendens att somna så brutalt fort att det inte är klokt i berusat tillstånd .. Tendens till minnesluckor med för den delen (behöver inte vara full alls för det), så jag har säkert missat något.


Kul var det iallafall ! Upplevde inte att juldansen var bråkig alls, tvärtom,
mycket trevlig, men det beror väl antagligen på vilket sällskap man har.

Note to self - Glöm för bövelen inte Rickards återbetalning i Januari !


 

Här har vi en bild på några av Grabbarna Grus.
Bilden är tagen i oktober, och visar hur trevligt man kan ha det hos BenneBus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0