Close-up !


Jag fattar inte vad som händer, men jag var tvungen att printscreena bilden iallafall. Jag är klar med den där nu, men har inte orkat fota slutresultatet, hah. Skulle göra sig riktigt bra som tatuering dock, synd bara att det inte riktigt är mitt stuk. Men jaja, någon annan kanske hittar den och vill använda den, man vet aldrig vad för folk man stöter på i världen ..

Tycker jag tecknar rätt mycket numer, men ändå får jag inget gjort. Vafan. Julkort och jultavlor måste bli gjorda men inte fan händer något alls. Börjar nästan bli lite stressad, med tanke på att jag har fucking minimum 21 pers att ordna julklappar till. Så kan det gå när man har 3 familjer att bry sig om.

Och jag vill bli bättre på att måla med akryl !! Man blir iförsig inte bättre på något om man inte försöker, men vi alla vet ju hur tråkigt det är att göra något man är dålig på.





Kommentarer
Postat av: Julia.

Åh, min älskade du! Den här är jääättefin. Gud, vad du har utvecklats och blivit så duktig och bara wow. Jag blir så stolt!

Puuusssss

/Din ständigt älskande Moder.

2010-01-29 @ 20:51:08
URL: http://julietjuliet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0