Inspired by Steampunk

Såhär ser den ut just nu. Och särskilt mycket roligare kommer den inte heller att bli, en viss bakgrund ska sättas och skuggorna ska eventuellt göras skarpare. Hoppas jag inte överarbetar allt bara, det är inte kul...

Var och bedömde pepparkakshus på Kulturskolans pepparkakshustävling igår. Krångligt att vara del av jury må jag säga.. Talade med en galleriägare (som också var en del av juryn) ocht tillsammans försökte vi klura ut vad jag egentligen tecknar i för stil. Kom inte fram till mer än att det var mangainspirerat, men inte direkt manga. Så det kan vara.

Nu ska jag pallra mig iväg till jobbet och slita till klockan 23.30. Tjoho!



Kims webcam, woop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0