Instead of sleeping

Ett inlägg jag skrev lite tidigare under kvällen, kanske runt nio-halv tiotiden när jag precis kommit hem ?


Står just nu och steker pannkakor, och allt är nästan som vanligt. Skillnaden ikväll är att jag ska hinna kriva en redovisning om narkotika och brott, och det kommer att gå åt helvete för att jag är så jävla dålig på att få tummen ur. Ska dessutom bleka utväxten på mina två Frankensteins bride-slingor, och efter det kommer jag antagligen göra något annat istället för att sova. Jag känner mig själv rätt bra vid det här laget.

 

Måste för övrigt säga att jag saknar att ha en gosig och kärleksfull Alfie ståendes bakom mig. Love that boy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0