Tatuering nummer tre !

Justja, tror minsann att folk har varit lite nyfikna på min senaste tatuering :)

Har kära Jesper att tacka för den, den underbara jävla killen betalade den åt mig ! Jag försökte betala honom, men han envisades med att säga att han gjorde det för att jag alltid skulle tänka på honom varje gång jag såg den. Vilket jag absolut kommer att göra, en sån här sak glömmer jag inte ! Utan honom tror jag inte att det skulle bli någon tatuering överhuvudtaget, eftersom jag blev rånad på en månadslön på Phi Phi Island. Shit happens, men bra surt var det .. Nu får jag gå pank tills 21 maj, då jag dessutom bara får ut runt 700kr. Blä.

Iallafall, är faktiskt lite mallig över den. Den kom till på en svensk, nyvunnen kompis horbar (som han ägde) i Patong, på Bangla road. Satt med en bläckpenna och var inte alltför road eftersom Jesper, som jag umgicks med konstant i Patong, var ute på något ärende för någon timme. Tecknade upp mönstret och blommorna på armen, och när Jesper såg det beslutade vi oss för att gå och få det överstökat på närmsta studio ! Klockan var 5-6 på morgonen, och några öl hade slunkit ner haha. Jag hade dock hållt mig lite i skinnet iaf, kände på mig att det kunde bli något redan tidigare på kvällen. Han fyllde i sin på midjan samtidigt som jag blev tatuerad, minns inte vad det stod, men text var det. Åh, jag är honom så tacksam att jag vet fan inte vad ..





Ingen bild bakifrån, men den största blomman sitter iallafall på axeln.
Måste verkligen fylla i den turkosa/blåa färgen, för särskilt bra ifyllda
var de inte .. Men det är klart, man får väl vad man betalar för.

Tatueringen är iallafall långt ifrån klar, bara påbörjad. Mönstret kommer att fortsätta runt och ner på armen, och sluta ungefär som den slutar vid bröstet fast vid armvecket. Ska skugga runt blommorna med, och fylla i dem .. Sitter och spånar på om jag ska skugga mönstrena med, eller om jag ska ha dem med sådär skarpa kanter. Det märks, lär inte ha råd att tatuera mig på ett tag ändå .. Har fått något dille om att göra alla mina tattisar i Thailand, och det känns som att jag klarar av att vänta iallafall. Åh ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man träffas är det handslag, men när du gått är det dig dom har som samtal. Så mycket skitsnack att man alltid känner bajssmak, kanske dags för dig att skaffa ny bekantskap?

2010-03-20 @ 13:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0