Tanu feat grabbarna grus: Reunion och Peters 25årsfirande

Kalaset hos Peter igår var helt lovely. Kändes så jävla fint att träffa mina kära grabbar igen, har inte umgåtts hela gänget på hur länge som helst känns det som .. Reunion i samband med Peters 25årsfirande. Love you guys ♥

 

Iallafall, nu tar vi dagen från början: Vaknade upp hos Mor runt lunch och käkade en rejäl knäckebrödsfrukost. Peter ringde runt 14.00 och bjöd in mig på födelsedagsfika runt 15.00, och vi alla vet ju att jag inte är personen som säger nej till smörgåstårta, negerbollar, ballerinakex och princesstårta. Tanya, det svarta hålet.

 

Första ölen öppnade några redan kl 15.00, herregud säger jag bara. Jag har fortfarande inte haft något alkoholsug sedan jag kom tilbaks från Thailand, så jag tog bara med mig en Mai-tai 5.0% på burk ! Som jag öppnade runt 17.30, vafan, var sist i sällskapet efter en stunds hårdtjat från grabbarna .. Och senare på kvällen skulle det slinka ner 3-4st 55cl-öl plus x antal shottar minttu, ouzo och päronvodka. Why not ? Tröttheten höll dock i sig hela kvällen igenom ..

 

kvällens nyckelord blev väl Illustrerad vetenskap-frågesport, Jims penis, 'backhead blowjobs', Ouzo, kökhäng, Peters päronvodka, hitlåten ''Earth hour sucks'', kylskåpslänsning och knäckebröds-fylleätande på HÖG nivå.

 

Jim friade till mig och jag svarade ja. Någon timme efteråt friade Magnus till mig, och jag skilde mig från Jim för att förlova mig med Magnus. Runt tre kom en Rickard och Minsou till huset, direkt från London ! Första gången jag får se Rickards tjej som flugit hit från Korea. Vi måtte ha skrämt den stackars koreanen som tydligen knappt kunde engelska .. Jag hälsade och sa inte mycket mer till henne, jag kan inte japanska !

 

Iallafall, satt i köket de sista timmarna, och runt 4-5 satte jag mig i bilen med Magnus och åkte hem till honom för att sova. Kom dit, stöp i säng och somnade på en grisblink.

 

Fint, så jävla fint, och tänk när vi festade tillsammans ofta, för 1-3 år sedan ? Sommartiderna brukar dock binda ihop våran gemenskap bättre än vintern, så det blir väl bara att vänta och se ..

 

 

 

 

 

 

Nu finns ju inte Peter med på bilderna, men ändå .. Bilderna är alltså
inte från igår, de är från tidigare gånger hemma hos Benne och Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0