Resultat av kontrasten mellan Thailands och svenska klimatet ?

Har haft äckligt, och då menar jag verkligen äckligt ont i ryggen hela dagen idag. Drabbades av en dunkande huvudvärk och hosta direkt när jag kom tillbaks från Thailand, vilket har hållt i sig konstant (4 dagar), verkligen hela hela tiden. Ryggen kom dock först nu, som ryggskott, kan liksom knappt gå ibland. Huvudet, halsen och frossa på det, låter som att jag är sjuk kanske ? Är så konstant utmattad, sömnig, trots att jag sover mer än vanligt, det här är fan inte hälsosamt, kunde inte ens sitta på en stol upprätt i skolan idag, hade så inåthelvetiskt ont i både huvud och rygg samt hosta ..

Skriver mer om Thailand någon annan gång, för nu tänkte jag vara upptagen med att däcka igen (herregud, 22.00, det är för fan 5 timmar tidigare än vanligt ?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0