I want to sleep forever and ever

Imorgon är första dagen i livet sen en ynka vecka som ändå har känts som hur länge som helst. Kan ha att göra med att jag desutom var borta i två veckor i Thailand före det .. Hann gå i skolan två dagar innan jag gick och dog, och försvann från världen. Orkar inte rota efter fler ord att berätta med nu, är fortfarande så otroligt trött både mentalt och fysiskt.

 

Kom iallafall ut från Karlskoga kvinnomottagning idag med smärtlindring och tablettkur. Nu får skiten fan ta och ge sig så jag kan leva mitt liv normalt igen, hur det nu blir .. Har en känsla av att allt kommer att skita sig. Önskar nästan att jag hade fått dödsbesked så att jag bara kunde ge fan i allt och bara vila vila vila ut i väntan på slutet. Är så sjukt jävla utmattad trots att jag inte gjort annat än att ligga i en säng den senaste veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0