Nattverk

Efter alla dessa inlägg om choklad är hysterin äntligen över (tro inte jag slutar göra praliner för all evighet bara). Nu är det dags för en teckning, vilket den här bloggen faktiskt var ämnad åt från början..

Klockan är 06.00 och här har jag suttit och tecknat sedan klockan 02.00. Fick syn på en bild som inspirerade mig totalt, men DET. GÅR. INTE. Det blir inte som ett fotografi, som en rak kopia av originalbilden, och jag stör mig så inåt helvete på det.

Observera nu att jag försöker teckna realistiskt, så nu är det meningen att den ska vara så lik originalet som möjligt. Vilket den inte är. Jag suger på realistiskt tecknande. Får hålla mig till min egna, drömmande stil. Buhu



Någon som kan se vem jag försökte rita av?
Förståeligt om ni inte ser. Det skulle inte jag göra.



Kommentarer
Postat av: jas

Kenza är det ju när hon modella för Style by Tyra eller något!

2010-12-27 @ 07:56:58
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Kenza helt klart, jättelik ;D

2011-01-09 @ 03:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0