Inspo

Woaaaah, försöker suga i mig så mycket inspiration som möjligt via bilder i tidningar, i miljön, på internet, bilder bilder bilder. Måste jobba asset av mig om jag ska hinna få tillräckligt med material till utställningen i augusti. Lättare blir det inte heller av att ytorna tydligen ska vara stora där. Jag som alltid tecknar på A3 eller A4, hur i helvete ska jag hinna producera så mycket bilder ? Det är trots allt sju väggar med 2,5m takhöjd som ska fyllas ..

Anyway, här har vi lite inspo:

In English:

Woaaaah, I'm trying to suck in so much inspiration as possible now. I really must work my ass off if I want to have enough drawings for the exhibit I'll have in augusti. It's almost too much area for me in the place where the exhibition is hold, I usually draw on A4 or A3paper. I'll need many drawings to cover the 7 walls with 2,5m ceiling heigh ...

Anyway, some inspo:








Jag själ ofta poserna direkt, men hur jag än gör slutar det ändå aldrig i samma stil som originalbilden.
Så var inte oroliga för om jag kommer kopiera era verk, jag gör bara om dem a'la Tany style.


Kommentarer
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Kom igen.Det har du tid till.

Don´t be lazy,damen!!!!

2010-06-10 @ 13:24:41
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Kom igen nu!

Du har ju gott om tid nowadays,right?

2010-06-10 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0