Area 8

Senaste skapelsen, beställning av min kusin och hennes företag som ville ha något mer än bara text på sina företagströjor. Panikade ihop den idag då den ska vara klar imorgon, mer än såhär har jag inte hunnit göra haha .. Men om jag sätter mig ner och koncentrerar mig tar det inte lång tid.

Och åh vad jag älskar att teckna flätor, så simpelt men ack så effektfullt. Tyckte dock inte jag lyckades få in rätta uttrycket i hennes ansikte, men vad gör man. Kan inte ändra på det nu när jag kommit såhär långt, så den får bli som den blir. Hoppas inte de har höga förväntningar bara, haha.

Har ni förslag till bilden, säg det ! Jag välkomnar alla åsikter, negativa som positiva. Företaget pysslar med ''Health and Beauty'', enda kopplingen till det är väl läppstiftet haha. Om ens det.




Kommentarer
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Det blir säkert fint med mer detaljer.

Kom igen!

2010-06-08 @ 21:34:33
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Det blir säkert fint med mer detaljer.

Kom igen!!

2010-06-08 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0