Singelskap och Moulan Rouges soundtrack

Just nu händer inte mycket mer än cigaretter, whiskey och soundtracket till Moulan Rouge som kärleksplåster efter hela dramat igår. Något som folk jag snackat med inte verkar fatta, det var mitt fel alltihop, så jag vill inte att folk ställer sig på min sk sida. Det enda jag är ute efter just nu är att få ur mig lite skit, för jag tror jag håller på att falla isär i bitar.

Ja, jag verkar i vilket fall vara singel igen, antar att jag är för påfrestande för folk att klara av. Vilket känns allt annat än bra, men jag får skylla mig själv för mina höga förväntningar på förhållandet .. Måste lära mig att jag är för påfrestande för många att leva med. Självfallet vill jag inget annat än att försonas igen, men det kommer förmodligen inte att hända, så det bästa jag kan göra är väl att försöka tänka på annat .. Vilket å andra sidan inte är det lättaste.

Vill mest av allt bara slänga mig i backen, gråta och be om nåd, men jag tror jag tänker för mycket för att göra något sådant. Vilket är rätt synd, tror jag ..



Moulan Rouge är för övrigt den bästa film som finns. Ligger iallafall på min trogna topplista ♥


Kommentarer
Postat av: annie

*moulin! har du helt glömt bort att stava?

2010-05-13 @ 20:53:16
URL: http://unnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0